Friday, April 29, 2011

syng kenpew kau begitu....

syg ak hnya cinta kamu sowng saja...tp.......knpew msty ada owng ke-3?????????siapa si dia????? dia y telah mengaku sbgai awek mu.....hancur hati ini bila ku tahu....tp ak syg kamu.....kenpew smua ini berlaku??????????????????
sowe ny cpew ekk y on9???
Report · 1:03am
Nieyh bf awk lorh
Bwt x knal pulak ekk
Report · 1:04am
aik!!!sy mch dy2 kta x on9
wk ckp tol2
jngn main2
Report · 1:07am
Lorh,,nieyh betul larh balak u,u dh x knal i ker?bila u msj i?x ade pn.x smpai pn msj u.
Report · 1:08am
sowe ekk lw balak i dy x main i an u.....dagn i
Report · 1:15am
Hbis tue,u all pnggil ape?
Report · 1:16am
tlg la g tw ny cpew??
Report · 1:17am
Penting ker?
Report · 1:18am
yes
Report · 1:18am
Aku nieyh awek dia
Ada msalah?
Aku nk hang jngn kacau dia lgi oky
Dia syg aku lebih dri hang
Hang boleh bgi apa kat dia?certa kat ku sat
Aku bgi semua apa .................
.............. aku bgi
Hang bgi apa?
Setakat msj x payah tunjuk la
Hang pn bkan syg sngt dkat dia
Aku tau hang duk main dngan jantan lain
Pasal tue aku kebas balak hang
Awat diam?
Takut?
siapa y antq smua ini????????????????????????????????????????????????ak sedih sngt......

thanks sayang

No comments: