Friday, September 30, 2011

duit!!!!

(ak jumpa duit!!!!!)

$
$
$
$
$
$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$
$
$
$
$
$
$
$

ha nk tahu x satu cte yg ak sndew x sgka nk terjady pada
ak and mmber rapat ak.......awe ny betol2 mngejutkan ak....
gler punya................
x,tadi masa kitaowng blk skul,ktaowng da jumpa duit....
ala lw stakat 2,3 ringgit kta owng x la heran sangat,
ny tw bpew???????
RM 610....satu jumlah
yg besar.............................................................
mula2 ak x ler caya pas2 ak ambik and blek tgk..."duit"
apa ag kutip ler.....tp jgn ingat ak ambil at ak
2 duit owng ak x kan ambil,ktaowng ambil pon
cos nk kasi blk at tuan dia,lw jmpa at owng lain mmng duit
2 lesap berasap,ny nasib kmi budx2 skul
yg nk ambil SPM.....
kami x nk ler makan duit haram.....
duit 2 ada bersama2 dgn sampul surat puith yg telah basah akibat
kna air hujan,bersma2 duit 2 ada resit....
ak x tw ler kdai mna,tp yg jls da tls
"JALA" spew dia tuan dia??????
sian at pacik yg hlg suit ny,
lw wat report pon polis lerh wat pa
habis kuat dia derma,so kami ambil kpts bwk blk umh dlu,
mna tw kot2 ada owng g tw hilang duit ka,
kbtl ayah mmbr ak ny bkka kdai ,leh la dia
tya2 spew da hilang duit,..................
x pernah ag ler ak jmpa duit sebnyk 2 tepi jalan!!!!!
lw dlm umah 2 x heran ler...ny x
TEPI JALAN!!!!!!GLER!!!!!!!!!!!!
tp tgh2 kutip 2 dew la,bdx2 yg knl kami berhnty at kami
nya kmi dok wat pa,dan2 diowng tgk kmi kutip duit,
diowng mintk nk ckt,,,,
sowe la broooo 2 bkn duit lu,
x blh la gua kasi at lu der.....
kang x pasal2 gua,tejebak sama lu...
gua x nk siot,
gua mau axam SPM dlu der..........
huhuhuh berderama la plk...
ok ler gua caw lu arrhh...
gua nk stdy lak....
axam dah x lma der...ada bpew hary ag
gua x kuat ag der,.......
cauuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

thanks sayang

No comments: