Tuesday, March 27, 2012

kesedihan yg telalu sukar untuk aku terima..

malam
aku x tahu nk ckp pa at hampa semua
ak x tw nk luah at sapa..
at blogger nie la
satu2 nya diari aku
kalau aku mati pon kenagan aku
ada at sini...
aku bukan apa malam nie
hati ku betoi2 sakit
sakit yg x terhingga...aku sendiri x menyangka
hati ku bolh menagis
lagi..setelah sekian lama aku
tidak menagis...
ya allah,aku sayang dia,,
aku x tahu jika kami terpaksa 
berpisah...
aku x dapat bayangkan macam na 
perasaan aku masa tu.
sekarng aku hanya lihat dia.....
aku disini sudah metraung2 kesedihan..
kenapa aku nie..
masih lagi kesediahn
aku kena terima semua ni kalau itu takdir aku
selama nie aku x pernah
menagis kerna lelaki..
x pernh sekali..
tapi kerna dia aku menagis....
aku hanya dapat doakan
dia bahagia kalau itu yg buat dia bahagia.
amin..

maaf aku x blh teruskan menaip..
mata aku dah bengkak 
menagis..
skrang aku nk durutkan bengkak
bb aku x mau family aku
tahu..
biarlah aku yg tanggung semua ini..
aku redho,

thanks sayang

No comments: